מאיר שדה, מנכ"ל החברה, שימש בעברו כמנהל אגף גיוס ורווחה בחברת פרטנר, ניהול מוקדים ומערכי שירות ומכירה בחברות תקשורת, יועץ בתחום משאבי האנוש ומנהל יחידת הגיוס, הרווחה, הקד"מ בחברת שטראוס. בשתי חברות אלו חולל מהפכה בתחום רווחה וחווית העובד.

עקרונות מעצבים

  • הסתכלות על העובד כמשמעותי ומרכזי
  • פרסונליזציה ומגע אישי
  • חופש לבחור
  • מגע ישיר עם כלל העובדים בארגון
  • יצירת דיאלוג עם העובדים, תקשורת דו כיוונית
  • חדשנות ופריצות דרך
  • שקיפות
  • מיקוד במערכות היחסים בין העובד לארגון

מפתחות להצלחה

  • פרואקטיביות
  • היכרות הלקוח ותפירת חליפה לפי מידה
  • קשר שוטף, ישיר וממותג עם העובדים
  • ירידה בלתי מתפשרת לפרטים
  • חשיבה פורצת דרך – "הכל אפשרי!"
  • חשיבה עסקית ועשיית יותר בפחות
  • התאמה לתרבות הארגונית
  • מגוון וסגמנטציה
  • הגדרת מטרות מדויקות

למה רווחה

  • בשוק תחרותי שבו המוצרים והשירותים הופכים דומים, ההבדל הוא באנשים
  • האנשים-העובדים הם שתורמים ליצירת המוניטין של הארגון בעיניי לקוחותיו ובעיני
    מועסקים פוטנציאלים, ותחושת הנאמנות והמחויבות שלהם משפיעה על ביצועי הארגון
  • הרווחה מייצרת את החיבור בין העובד לארגון בדרך להשגת מטרותיו העסקיות
  • רווחה משמעותית מייצרת אוסף של חוויות שנחקקות בזיכרון העובד כחיוביות ואותן
  •    הוא מייחס לארגון שאפשר לו ליהנות מהן
  • חוויות אלו מייצרות בתת המודע של העובד מחויבות, נאמנות וקשר רגשי לארגון

 

מרווחה לחוויה

חווית העובד - תוכנית פעולה

מטרה: חיזוק חווית העובד כמשמעותי ובעל ערך לארגון

  • מתן מענה למגמת הפרסונליזציה תוך חיזוק מענה לצורך ורצון העובדים בארגון big data
  • יישום עקרון 'החופש לבחור' במגוון תחומים בחיי העובד (רווחה • סלולאר רכב)
  • הרחבת ההסתכלות הכוללת על ה – Well being של העובד
  • טיפול בפערים חברתיים על ידי מיקוד באוכלוסיות בפוקוס
  • טשטוש דרגים
  • יצירת הקשבה ודיאלוג מתמיד עם העובדים
  • בניית פלטפורמות דיגיטליות פתוחות

למה חוויה?

  • חוויה נשמרת לאורך זמן וככל  שאדם צובר יותר ויותר חוויות חיוביות הוא מפנים אותן ומפרש אותן כאושר
  • החוויה מאפשרת לנו לייצר זיכרון שתוצרו הוא אושר

מהי החוויה שנשארת אתנו תמיד?

החיים מאוד עמוסים ואינטנסיביים.
בין הרצון לפתח קריירה, לדאוג לבטחון כלכלי או למשפחה, אנחנו לפעמים נוטים לשכוח שמה שנשאר בסוף הן רק החוויות שחווינו (ובטח לא עוד בגד או צעצוע שקנינו)